Élvezze a személyes, bolti szaktanácsadás előnyeit otthona kényelmében.

Miele Live Experience

Ha nem tudja felkeresni Miele Experience Centerünket, az online tanácsadás mindössze egy kattintásnyira van öntől. Miele Experience Centerünk egyik szaktanácsadója videohíváson keresztül segít önnek kiválasztani a megfelelő Miele készüléket.

Hétfőtől péntekig 11:00 és 17:00 között állunk rendelkezésére.

Hogyan működik?

Egyszerűen kattintson a „Beszélgetés egy Miele szaktanácsadóval“ gombra.

A weboldalunkon körülbelül 20 másodperc múlva megjelenik egy megfelelő widget. Ha nem látja a widgetet, akkor lehet, hogy újra kell töltenie az oldalt, vagy törölnie kell a gyorsítótárat. Továbbá még megpróbálhatja betölteni az oldalt privát ill. inkognitó módban.

Mindössze a számítógépe vagy mobilkészüléke mikrofonjára van szüksége.

A hívás alatt mi nem látjuk önt. Csak ön látja a Miele szaktanácsadóját. Kérjük azonban, engedélyezze hozzáférést a mikrofonjához, és kapcsolja be, hogy hallhassuk önt. Az élő videóhívás ezután automatikusan elindul.

Foglaljon időpontot személyes tanácsadásra és termékbemutatóra a Miele Experience Center egyik szaktanácsadójánál.

Hétfőtől péntekig 09:00 és 18:00 között, szombaton 10:00 és 14:00 között érhet el minket. Szeretettel várjuk önt!

 

 

Gyakran Ismételt Kérdések

Mire szolgál egy élő videóhívás?

Legyen szó akár konyhai készülékről, mosógépről vagy porszívóról: Miele Experience Centerünk szaktanácsadói élő hívás keretében számos készüléket bemutatnak önnek, és segítenek meghozni a tökéletes választást.

Látható vagyok a videóhívásban?

Nem, nem látjuk önt. Csak ön láthatja a Miele Experience Center szaktanácsadóit. De kérjük, engedélyezze a mikrofonhoz való hozzáférést, és kapcsolja be, hogy hallhassuk önt.

Meg kell adnom a személyes adataimat?

Nem, nem kell személyes adatokat megadnia ahhoz, hogy beszélhessen szaktanácsadóinkkal. A Miele Experience Center szaktanácsadója elkérheti az ön nevét és/vagy elérhetőségét, hogy információkat küldjön önnek, vagy hogy egy további megbeszélést egyeztessen. Ez azonban nem előfeltétel.
Ha a hívás technikai okokból megszakad, kérjük, hívja vissza tanácsadónkat, mivel mi nem tudjuk újraindítani a hívást.

Miért nem látom az Élő hívás widgetet?

A widget általában a weboldal alján jelenik meg körülbelül 20 másodperc elteltével. Ha nem látja a widgetet, akkor lehet, hogy újra kell töltenie az oldalt, vagy törölnie kell a gyorsítótárat. Továbbá még megpróbálhatja betölteni az oldalt privát ill. inkognitó módban.

Miért nem kapcsolódok be?

Ha a tanácsadó állapota nem elérhető, akkor lehet, hogy éppen egy ügyféllel beszél, vagy ön a nyitvatartási időn kívül próbálkozik.
Kérjük, azt is vegye figyelembe, hogy nem minden webböngésző támogatott. A legjobb eredményt a Chrome vagy a Firefox alkalmazással érheti el. Másik lehetőségként okostelefon vagy tablet használatával is próbálkozhat.

Adatvédelmi irányelv