KeresesÜzletkereső
Segítség ehhez:App

1.3.14 hibakód Szerverhiba

Új Miele háztartási készülék hozzáadásakor megjelenik az 1.3.14-es hibakód és az alábbi üzenet: Kérem próbálja újra. Ha a probléma továbbra is fennáll, szakítsa meg a folyamatot, és próbálja meg újra később.

A Miele Cloud-Service átmenetileg nem érhető el, vagy kommunikációs zavar van.

Válassza (igény esetén többször) a Próbálja meg újralehetőséget.

A hibaüzenet bezáródik, és a Miele App újra megpróbálja regisztrálni a Miele háztartási készüléket. Ha a Miele Cloud Service továbbra is hibát jelez, a hibaüzenet újra megnyílik.

Ha a Próbálja meg újra lehetőség nem működik, válassza a Folyamat megszakítása lehetőséget, és indítsa újra a folyamatot egy későbbi időpontban.

Ha a háztartási készülék már regisztrálva van, vagy csatlakozik Wi-Fi-hez, válassza a Folytatás később gombot.

A folyamat befejeződött.

Ha a Miele háztartási készülék megjelenik a készülékáttekintésben, csatlakoztassa a háztartási készüléket a készülékáttekintésből.

A háztartási készülék már össze van kapcsolva egy másik Miele felhasználói fiókkal.

Kérjük, figyeljen arra, hogy a Miele háztartási készülékek nem csatlakoztathatók különböző felhasználói fiókokhoz.

Válassza a Folyamat megszakítása lehetőséget.

Jelentkezzen ki a Miele App-ból.

Használja a megfelelő felhasználói fiókot, és jelentkezzen be újra.

Ellenőrizze, hogy a Miele háztartási készülék megjelenik a készülékáttekintésben. Ha a Miele háztartási készülék nem jelenik meg a készülékáttekintésben, próbálja meg a következő lépéseket.

Csatlakoztassa a Miele háztartási készülékét a routerhez közvetlenül WPS-sel. További információkat a Miele háztartási készülék használati útmutatójában talál.

Állítsa vissza a Miele háztartási készülék hálózati beállításait a gyári beállításokra:

  • A Miele háztartási készüléken válassza ki a Miele@home vagy a Hálózatba kapcsolásmenüt.

  • Válassza ki a Visszaállításmenüt.

    A hálózati beállítások visszaállításával kapcsolatos további információkat a Miele háztartási készülék használati útmutatójában talál.

  • Várjon 15 percet.

A Miele háztartási készüléket eltávolítjuk a régi felhasználói fiókból, az egy új felhasználói fiókhoz rendelhető és újra csatlakoztatható.

Adja hozzá a Miele háztartási készüléket a Miele App-hoz.

Műszaki probléma áll fenn.

Ha a hiba továbbra is fennáll, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk, vagy foglaljon szerviz időpontot ügyfélszolgálatunknál.

Használati útmutató

Használati útmutató

Itt találja a használati útmutatókat Miele készülékeihez.
Tudjon meg többet
Szerviztechnikus foglalása

Szerviztechnikus foglalása

Szerviz igényét telefonon is leadhatja
Szerviztechnikus foglalása
Kapcsolatfelvételi űrlap

Kapcsolatfelvételi űrlap

Írja le problémáját a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. A Miele Ügyfélszolgálat a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kapcsolatfelvételi űrlaphoz