KeresesÜzletkereső
Segítség ehhez:App

500-as hibakód az Appban

A 500-as hibakód jelenik meg a Miele Appban.

A Miele App nem képes hozzáférni a háztartási készülékhez.

Az 500-as hibakód azt jelenti, hogy a Miele App megpróbál hozzáférni a háztartási készülékhez. A háztartási készülék azonban nem elérhető a hálózaton keresztül (pl. nincs Wi-Fi vétel vagy a készülék nincs áram alatt).

Ellenőrizze, hogy aktív-e a router Wi-Fi-je. Számos routeren található egy, a Wi-Fi állapotát jelző LED.

Ellenőrizze, hogy van-e aktív Wi-Fi kapcsolat a háztartási készüléke és az otthoni hálózat között.

Ellenőrizze a Wi-Fi vételi minőséget a Miele háztartási készülék kijelzőjén.

Hozza létre újra a Wi-Fi kapcsolatot a Miele háztartási készüléke és a Wi-Fi hálózat között.

Használati útmutató

Használati útmutató

Itt találja a használati útmutatókat Miele készülékeihez.
Tudjon meg többet
Szerviztechnikus foglalása

Szerviztechnikus foglalása

Szerviz igényét telefonon is leadhatja
Szerviztechnikus foglalása
Kapcsolatfelvételi űrlap

Kapcsolatfelvételi űrlap

Írja le problémáját a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. A Miele Ügyfélszolgálat a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kapcsolatfelvételi űrlaphoz