Nincs beállítva a Miele@home.
Kapcsolja hálózatba a Miele háztartási készüléket. Erről további információkat a háztartási készüléke használati útmutatójában találja, lásd az „Első üzembe helyezés“ fejezet, „Miele@home“ részt.
A mosógép vagy szárítógép időkijelzőjén világít az noC, ha a MobileStart program van kiválasztva. A noC rövidítés a „no Connection“ (nincs kapcsolat) rövidítése.
Kapcsolja hálózatba a Miele háztartási készüléket. Erről további információkat a háztartási készüléke használati útmutatójában találja, lásd az „Első üzembe helyezés“ fejezet, „Miele@home“ részt.
Ellenőrizze a routeren, hogy aktív-e a router Wi-Fi-je.
Ha szükséges, indítsa újra a routert és a meglévő repeater-eket vagy Wi-Fi-erősítőket.
Ellenőrizze, hogy megfelelő-e a jel vételi erőssége a mosógép/szárítógép felállítási helyén. Ha a jelerősség nem megfelelő, használjon routert vagy Wi-Fi-erősítőt.
Ha a fenti pontok nem segítenek, állítsa vissza a Miele háztartási készülék Wi-Fi-jét a gyári beállításokra, és kapcsolja hálózatba újra a háztartási készüléket.
A készülék Wi-Fi alaphelyzetbe való visszaállításával kapcsolatos információkat a háztartási készüléke használati útmutatójában találja, lásd a „Programozási funkciók“ fejezet, a „Wi-Fi kikapcsolása“ szakasz.
Kapcsolja ki Miele háztartási készülékét, majd kapcsolja ismét be.
Kapcsolja hálózatba a Miele háztartási készüléket. Erről további információkat a háztartási készüléke használati útmutatójában találja, lásd az „Első üzembe helyezés“ fejezet, „Miele@home“ részt.
Sikeres csatlakozás esetén a(z)Conkijelzés látható az időkijelzőn.