KeresesÜzletkereső
Segítség ehhez:Kávéfőző

F10 hiba

A kávéfőző kijelzőjén megjelenik az F10 hiba.

Nem szállít vizet.

Vegye ki a víztartályt.

Töltsön friss ivóvizet a víztartályba.

Helyezze be ismét a víztartályt.

Az 152922013 sorozatszámtól kezdődő készülékeknél:

  • Ellenőrizze a szűrőt a vízbevezető szelepnél. A vízbevezető szelep szűrője a víztartály kivágásánál helyezkedik el.

  • Tisztítsa meg a szűrőt, ha szennyezett. Hogy ne befolyásolja az ízt, kizárólag tisztítószer nélküli vízzel tisztítsa a szűrőt.

  • Vízkőmentesítse a készüléket.

Ha a hiba továbbra is fennáll, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk, vagy foglaljon szerviz időpontot ügyfélszolgálatunknál.

A kávéfőző alapos és kímélő vízkőmentesítéséhez a készülékre optimalizált Miele vízkőmentesítő tablettákat ajánljuk, lásd a képet. A leggondosabb ápolás az éveken át tartó megbízhatóságért.

Használati útmutató

Használati útmutató

Itt találja a használati útmutatókat Miele készülékeihez.
Tudjon meg többet
Szerviztechnikus foglalása

Szerviztechnikus foglalása

Szerviz igényét telefonon is leadhatja
Szerviztechnikus foglalása
Kapcsolatfelvételi űrlap

Kapcsolatfelvételi űrlap

Írja le problémáját a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. A Miele Ügyfélszolgálat a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kapcsolatfelvételi űrlaphoz