A mosó-szárítógép tömítetlen.
Kérjük, foglaljon szerviz időpontot ügyfélszolgálatunknál.
A mosó-szárítógép kijelzőjén megjelenik az alábbi hiba: F220.
Kérjük, foglaljon szerviz időpontot ügyfélszolgálatunknál.
Válassza le a mosó-szárítógépet az áramhálózatról.
Ellenőrizze, hogy folyt-e ki víz a mosó-szárítógépből.
Ha nem folyt ki víz a mosó-szárítógépből, csatlakoztassa azt újra az áramhálózatra.
Indítson el egy tetszőleges mosóprogramot.
Ha a mosó-szárítógép normálisan működik, és nem jelez hibát, az F220 ok nélkül jelent meg.
Győződjön meg arról, hogy a gép csatlakozik a Wi-Fi-hez. Szoftverfrissítés áll rendelkezésre.
A mosó-szárítógépet továbbra is használhatja.
Ha az ön mosó-szárítógépe nem kapcsolható hálózatba, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.