KeresesÜzletkereső
Segítség ehhez:Sütő

Felismerés nem lehetséges (Smart Food ID)

A sütő kijelzőjén a Smart Food ID (SFID) esetén megjelenik a következő: felismerés nem lehetséges.

Csatlakozási probléma áll fenn.

Ha az internetkapcsolat megszakad az érzékelési fázisban, az elkészítendő étel nem érzékelhető, és a készülék nem javasol programot.

Ellenőrizze az internetkapcsolatot.

  • Miele App:

    Ellenőrizze a kapcsolatot és állítsa helyre, pl. a készülék állapotának nyomonkövetésével a Miele App-ban.

    A kapcsolat állapotának megjelenítéséhez a következőképpen járjon el:

    • Nyissa meg a Miele Appot.

    • Válassza ki a „Készülékek“ közül a kívánt készüléket.

      Ha nincs kapcsolat, ez most megjelenik.

  • Wi-Fi kapcsolat erőssége:

    Biztosítsa a megfelelő Wi-Fi kapcsolat erősségét, pl. a Miele alkalmazásban található FoodView használatával.

Nyissa ki és zárja be a sütő ajtaját egy új elkészítendő étel felismeréséhez.

Ha továbbra sem lehetséges a felismerés, ellenőrizze, hogy elérhetők-e szoftverfrissítések vagy modulfrissítések a sütőjéhez:

  • Ehhez lépjen be a „Beállítások“ menüpontba.

  • Telepítése a rendelkezésre álló frissítéseket.

  • Ellenőrizze a Miele App-ban, hogy a modulfrissítések rendelkezésre állnak-e.

  • Telepítse a rendelkezésre álló modulfrissítéseket.

  • Ellenőrizze, hogy az ELP ID esetén 05165 V5432-nél nagyobb vagy azzal egyenlő érték kerül-e megjelenítésre, az XKM ID esetén pedig 36097-nél nagyobb vagy azzal egyenlő érték. Ezektől a verzióktól támogatott a Smart Food ID.

Használati útmutató

Használati útmutató

Itt találja a használati útmutatókat Miele készülékeihez.
Tudjon meg többet
Szerviztechnikus foglalása

Szerviztechnikus foglalása

Szerviz igényét telefonon is leadhatja
Szerviztechnikus foglalása
Kapcsolatfelvételi űrlap

Kapcsolatfelvételi űrlap

Írja le problémáját a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. A Miele Ügyfélszolgálat a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kapcsolatfelvételi űrlaphoz