KeresesÜzletkereső
Segítség ehhez:Sütő

Mi történik a Smart Food ID-vel (SFID), ha a sütőt visszaállították a „gyári beállításokra“ vagy újra hálózatba kapcsolták?

Mi történik a Smart Food ID-vel (SFID), ha a sütőt visszaállították a „gyári beállításokra“ vagy újra hálózatba kapcsolták?

A sütő beállításainak a „gyári beállításokra“ való visszaállítása után a sütőt újra hálózatba kell kapcsolni a Miele Apphoz.

Az aktivált vagy megvásárolt digitális Smart funkciók a Miele Appban összekapcsolódnak az ön fiókjával, és automatikusan szinkronizálódnak a sütővel. A szinkronizálás néhány percig eltarthat.

Az aktivált vagy megvásárolt digitális Smart funkciók ezután újra elérhetőek lesznek.

Használati útmutató

Használati útmutató

Itt találja a használati útmutatókat Miele készülékeihez.
Tudjon meg többet
Szerviztechnikus foglalása

Szerviztechnikus foglalása

Szerviz igényét telefonon is leadhatja
Szerviztechnikus foglalása
Kapcsolatfelvételi űrlap

Kapcsolatfelvételi űrlap

Írja le problémáját a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. A Miele Ügyfélszolgálat a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kapcsolatfelvételi űrlaphoz