KeresesÜzletkereső
Segítség ehhez:System integration

A Wi-Fi nem jelenik meg

A Wi-Fi nem jelenik meg. Amikor a Miele készüléket a helyi hálózathoz csatlakoztatja, a Wi-Fi SSID-azonosítója nem jelenik meg az alkalmazásban.

Hibás adócsatorna van beállítva a routerben.

Állítsa be a routeren az 1-es vagy a 2-es csatornát.

Alternatív megoldásként írja be kézzel a Wi-Fi-hálózat SSID-jét és jelszavát a Miele Appba.

Használati útmutató

Használati útmutató

Itt találja a használati útmutatókat Miele készülékeihez.
Tudjon meg többet
Szerviztechnikus foglalása

Szerviztechnikus foglalása

Szerviz igényét telefonon is leadhatja
Szerviztechnikus foglalása
Kapcsolatfelvételi űrlap

Kapcsolatfelvételi űrlap

Írja le problémáját a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. A Miele Ügyfélszolgálat a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kapcsolatfelvételi űrlaphoz