![Egy utazót fogad vendéglátója egy nyaraló előtt](https://media.miele.com/images/2000019/200001979/20000197906.png?impolicy=p-crop&imwidth=1200&x=0&y=355&w=5120&h=2881&;)
10 tipp a személyesebb hangvételért
![Egy hölgy egy okostelefont tart a kezében](https://media.miele.com/images/2000017/200001747/20000174714.png?impolicy=p-crop&imwidth=576&x=0&y=0&w=5118&h=2877&)
1. Az érkezés előtti üdvözlés
A kötelező visszaigazoló levelet ki kell küldeni. De miért nem küld még egy érkezés előtti e-mailt? Ez lehetőséget kínál arra, hogy már az érkezés előtt érdeklődjön a vendégek igényeiről, és hogy egyéb szolgáltatásokat kínáljon.
![Romantikus hangulatban fehérbort öntenek egy borospohárba](https://media.miele.com/images/2000014/200001422/20000142287.png?impolicy=p-crop&imwidth=576&x=0&y=266&w=4000&h=2250&)
2. Az apró ajándékok csodákra képesek
Ki ne örülne egy italutalványnak, melyet a házon belüli bárban válthat be, vagy egy friss virágcsokornak az asztalon? Kedves figyelmességek, amelyek a jóindulat jeleként pozitív érzéseket váltanak ki.
![Egy férfi ül a tábortűz mellett](https://media.miele.com/images/2000019/200001911/20000191142.png?impolicy=p-crop&imwidth=576&x=0&y=364&w=5120&h=2878&)
3. A bennfentes tippek bizalmat teremtenek
Adjon vendégeinek tippeket útravalóul a helyi rendezvényekkel kapcsolatban. Egy összeállítás a környék látnivalóiról, tevékenységeiről és éttermeiről gyakran nagyon hasznos. Egy személyes anekdota különösen felteheti az i-re a pontot.
![Egy férfi visz a hátán egy nőt, a háttérben a strand látható](https://media.miele.com/images/2000019/200001911/20000191141.png?impolicy=p-crop&imwidth=576&x=0&y=341&w=5120&h=2880&)
4. Használjon személyes megszólítást
Akit a nevén szólítanak, az érzi, hogy értékelik és figyelnek rá. Már egy e-mail tárgya is döntő lehet ebben. Amennyiben személyre szabott, az üzenet megnyitásának valószínűsége lényegesen nagyobb.
![Egy kis család két szülővel és egy gyerekkel a strandon](https://media.miele.com/images/2000019/200001941/20000194194.png?impolicy=p-crop&imwidth=576&x=0&y=310&w=5120&h=2881&)
5. A személyre szabott élmények felejthetetlenek maradnak
A legtöbb vendég szeretne kapni valamit a tartózkodása alatt. Ennek rendkívülinek kell lennie a megszokott helyett. Mit szólna tehát egyedi tematikus csomagokhoz vagy szolgáltatási ajánlatokhoz, amelyek egészen különlegessé teszik nyaralást? Személyre szabott wellness ajánlatoktól egy privát gyertyafényes vacsoráig a szobában – minden lehetséges!
![Portré egy középkorú nőről a tengerparton](https://media.miele.com/images/2000019/200001900/20000190004.png?impolicy=p-crop&imwidth=576&x=0&y=0&w=5120&h=2881&)
6. Hozzon létre vendégprofilokat
A személyes nyaralás élményének alapja a vendégprofilok létrehozása. Az elérhetőségek mellett érdemes elmenteni a születésnapokat, az érdeklődési köröket, a különleges kívánságokat, az intoleranciákat stb. - hogy legközelebb sokkal jobban odafigyelhessen a részletekre.
![Egy kéz egy fehér tollat tart, és egy tabletet használ.](https://media.miele.com/images/2000019/200001911/20000191143.png?impolicy=p-crop&imwidth=576&x=1078&y=0&w=4042&h=2273&)
7. Digitális üdvözlés
A digitális bejelentkezéssel teljesítheti vendégei gördülékeny folyamatok és intelligens technológiák iránti igényeit. Ez lehetővé teszi, hogy vendégeit az érkezéskor közvetlenül a recepción fogadhassa anélkül, hogy először a fárasztó papírmunkával kellene bajlódniuk. Ezenkívül a digitális bejelentkezést biztosító programok a tartózkodás alatt is mindenféle funkciókat kínálnak a kapcsolattartáshoz.
![Egy szállodai alkalmazott egy tálcafedővel ellátott tálcát visz be egy szobába](https://media.miele.com/images/2000019/200001978/20000197891.png?impolicy=p-crop&imwidth=576&x=0&y=82&w=5120&h=2881&)
8. Bepillantás a kulisszák mögé
Mutassa meg vendégeinek, hogy ki a felelős a szervezésért, a folyamatokért és a teljes működésért – a szálloda csapata! Egy pillantás a színfalak mögé a kölcsönös bizalom és közvetlenség alapja. Ehhez legjobb, ha a szokásos közösségi média csatornákat használja. Nyújtson betekintést a szálláshely mindennapi életébe, és mutasson be személyiségeket.
![Egy személy tollal ír egy papírlapra. Az asztalon van egy szemüveg.](https://media.miele.com/images/2000019/200001911/20000191145.png?impolicy=p-crop&imwidth=576&x=0&y=393&w=5120&h=2878&)
9. Tartson folyamatosan kapcsolatot
A kijelentkezés nem egyenlő az elfelejtéssel. Mert a távozásuk után is ajánlott tartania a kapcsolatot vendégeivel. Hiszen a visszatérőket mindig szívesen látják. Ennek legjobb módja egy személyre szabott e-mail. Ez lehetőséget kínál visszajelzések kérésére is – ez nagyon fontos a további optimalizálás szempontjából.
![Két vendég bejelentkezik a szállodába](https://media.miele.com/images/2000019/200001978/20000197867.png?impolicy=p-crop&imwidth=576&x=0&y=222&w=4300&h=2419&)
10. A feladó is megmutathatja személyiségét
Nem csak az e-mail címzettjét kell lehetőleg a nevén szólítani, hanem a feladó is megmutathatja személyiségét. Búcsúzzon el úgy, mint egy valódi személy, és ne úgy, mint egy névtelen szálloda: „Anja kellemes időtöltést kíván“. Egyszerű, de hatékony.
Ez a cikk a „Welcome & Stay“ ügyfélmagazinunk része. Örömünkre szolgál, ha letölti a magazin digitális változatát.