Egy utazót fogad vendéglátója egy nyaraló előtt
KezdőoldalTudásközpontBlog10 tipp a személyesebb hangvételhez

10 tipp a személyesebb hangvételért

Blog cikk
A siker kulcsa manapság a személyre szabás – a szállodaiparban is. Mert sok vendég egyre inkább vágyik az egyediségre, a személyes igények kielégítésére és a személyre szabott szolgáltatásokra. Ezen igények kielégítése érdekében a szállodatulajdonosoknak meg kell érteniük vendégeik preferenciáit és érdeklődését, és célzottan foglalkozniuk kell azokkal. Ez nemcsak bizalmat és hitelességet teremt, hanem növeli a vendégek lojalitását és legjobb esetben a forgalmat is. Az optimális siker érdekében 10 hasznos tippet adunk önnek, amelyekkel egyedülálló és személyes vendégélményeket valósíthat meg. Hogy a végén a vendégek törzsvendégekké váljanak.
Oldal megosztása
Másolás sikeres!
Hivatkozás kimásolva a vágólapra.
Egy hölgy egy okostelefont tart a kezében

1. Az érkezés előtti üdvözlés

A kötelező visszaigazoló levelet ki kell küldeni. De miért nem küld még egy érkezés előtti e-mailt? Ez lehetőséget kínál arra, hogy már az érkezés előtt érdeklődjön a vendégek igényeiről, és hogy egyéb szolgáltatásokat kínáljon.

Romantikus hangulatban fehérbort öntenek egy borospohárba

2. Az apró ajándékok csodákra képesek

Ki ne örülne egy italutalványnak, melyet a házon belüli bárban válthat be, vagy egy friss virágcsokornak az asztalon? Kedves figyelmességek, amelyek a jóindulat jeleként pozitív érzéseket váltanak ki.

Egy férfi ül a tábortűz mellett

3. A bennfentes tippek bizalmat teremtenek

Adjon vendégeinek tippeket útravalóul a helyi rendezvényekkel kapcsolatban. Egy összeállítás a környék látnivalóiról, tevékenységeiről és éttermeiről gyakran nagyon hasznos. Egy személyes anekdota különösen felteheti az i-re a pontot.

Egy férfi visz a hátán egy nőt, a háttérben a strand látható

4. Használjon személyes megszólítást

Akit a nevén szólítanak, az érzi, hogy értékelik és figyelnek rá. Már egy e-mail tárgya is döntő lehet ebben. Amennyiben személyre szabott, az üzenet megnyitásának valószínűsége lényegesen nagyobb.

Egy kis család két szülővel és egy gyerekkel a strandon

5. A személyre szabott élmények felejthetetlenek maradnak

A legtöbb vendég szeretne kapni valamit a tartózkodása alatt. Ennek rendkívülinek kell lennie a megszokott helyett. Mit szólna tehát egyedi tematikus csomagokhoz vagy szolgáltatási ajánlatokhoz, amelyek egészen különlegessé teszik nyaralást? Személyre szabott wellness ajánlatoktól egy privát gyertyafényes vacsoráig a szobában – minden lehetséges!

Portré egy középkorú nőről a tengerparton

6. Hozzon létre vendégprofilokat

A személyes nyaralás élményének alapja a vendégprofilok létrehozása. Az elérhetőségek mellett érdemes elmenteni a születésnapokat, az érdeklődési köröket, a különleges kívánságokat, az intoleranciákat stb. - hogy legközelebb sokkal jobban odafigyelhessen a részletekre.

Egy kéz egy fehér tollat ​​tart, és egy tabletet használ.

7. Digitális üdvözlés

A digitális bejelentkezéssel teljesítheti vendégei gördülékeny folyamatok és intelligens technológiák iránti igényeit. Ez lehetővé teszi, hogy vendégeit az érkezéskor közvetlenül a recepción fogadhassa anélkül, hogy először a fárasztó papírmunkával kellene bajlódniuk. Ezenkívül a digitális bejelentkezést biztosító programok a tartózkodás alatt is mindenféle funkciókat kínálnak a kapcsolattartáshoz.

Egy szállodai alkalmazott egy tálcafedővel ellátott tálcát visz be egy szobába

8. Bepillantás a kulisszák mögé

Mutassa meg vendégeinek, hogy ki a felelős a szervezésért, a folyamatokért és a teljes működésért – a szálloda csapata! Egy pillantás a színfalak mögé a kölcsönös bizalom és közvetlenség alapja. Ehhez legjobb, ha a szokásos közösségi média csatornákat használja. Nyújtson betekintést a szálláshely mindennapi életébe, és mutasson be személyiségeket.

Egy személy tollal ír egy papírlapra. Az asztalon van egy szemüveg.

9. Tartson folyamatosan kapcsolatot

A kijelentkezés nem egyenlő az elfelejtéssel. Mert a távozásuk után is ajánlott tartania a kapcsolatot vendégeivel. Hiszen a visszatérőket mindig szívesen látják. Ennek legjobb módja egy személyre szabott e-mail. Ez lehetőséget kínál visszajelzések kérésére is – ez nagyon fontos a további optimalizálás szempontjából.

Két vendég bejelentkezik a szállodába

10. A feladó is megmutathatja személyiségét

Nem csak az e-mail címzettjét kell lehetőleg a nevén szólítani, hanem a feladó is megmutathatja személyiségét. Búcsúzzon el úgy, mint egy valódi személy, és ne úgy, mint egy névtelen szálloda: „Anja kellemes időtöltést kíván“. Egyszerű, de hatékony.

Ez a cikk a „Welcome & Stay“ ügyfélmagazinunk része. Örömünkre szolgál, ha letölti a magazin digitális változatát.

Egyéni tanácsadásra van szüksége?

Szívesen megbeszéljük Önnel igényeit, és segítünk rájönni, hogyan profitálhatvállalkozása a Miele Professional megoldásaiból.