A San Paolino étterem üvegtetővel és sok zöld növénnyel.
KezdőoldalTudásközpontBlog25hours szállodák

Attól még, hogy ismer egyet, még nem ismeri a többit

Blog cikk
Amennyiben Ön már a 25hours márka több szállodájában is vendégeskedett - Hamburgban, Párizsban vagy Koppenhágában –, akkor ezt a tényt biztosan megerősítheti. Mert egyetlen szálloda sem olyan, mint a másik, még megközelítőleg sem. Ennek a különleges egyediségnek az ötletgazdái Stephan Gerhard, Ardi Goldman, Christoph Hoffmann és Kai Hollmann, akik 2015-ben együtt alapították ezt az egyedülálló szállodacsoportot. Azóta a 25hours szállodák az utazók körében színes, meglepő, szolgáltatás-orientált és sokoldalú szálláslehetőségként váltak ismertté, mert mesterien tűnnek ki a szállodapiac többi szereplője közül – és már nem csak Európában. Tavaly a szállodacsoport újabb merész lépést tett, és Dubaiban új telephellyel bővítette portfólióját.
Oldal megosztása
Másolás sikeres!
Hivatkozás kimásolva a vágólapra.

Mindíg a városhoz illik!

Egy szoba két fehér oszloppal és számos türkiz bőrönddel.

Az a tény, hogy a 25hours csoport minden szállodája másképp néz ki, valószínűleg az azoknak otthont adó városok sokszínűségének is köszönhető. Mert az egyes szállodák koncepciója pontosan az adott helyszínre van szabva – a külső megjelenéstől a szolgáltatásokig. Ez azt jelenti, hogy a vendég olykor nosztalgikus környezetben, máskor egy afrikai bazárban, vagy egy dzsungelben találja magát. „Az az alapötletünk, hogy egyedülálló úti célokat fejlesszünk, amelyeket a helyszín inspirál, és amelyek az őket körülvevő művészet, kultúra és történetek hatásait viselik magukon. Koncepcióink a dinamikán, a meglepetésen és egy adag kalandon alapulnak“ – olvasható a szálloda honlapján. Így aztán sok vendég számára egy 25hours szállodában tett látogatás nem csupán egy utazás egy új helyre, hanem egy utazás az időben, vagy új világokba. Annak érdekében, hogy a szobák és a helyiségek autentikus és személyes jelleget kapjanak, különböző tervezőket és belsőépítészeket is bevonnak. Ők a 25hours márkával együttműködve dolgozzák ki az egyedi koncepciókat, és minden szállodának személyes koncepciót álmodnak meg.

Olyan irodalmi mint Firenze

Inferno szállodai szoba nagy ággyal, vörös bársonyfüggönnyel és vörös mintás tapétával.

A 25hours Hotel Piazza San Paolino szálloda Paola Navone milánói építész és tervező kézjegyét viseli magán, akit Dante „Isteni színjátéka“ ihletett, és aki humoros módon értelmezte újra a költő művét. A szálloda Firenze, Dante szülővárosának szívében található. A szobák ráadásul egy egykori kolostorban találhatók, és így különleges történelmi bájt árasztanak magukból. Ezt a részt egy új melléképülettel egészítették ki, melyben további 104 vendégszoba kapott helyet. Az épületen belül sok helyen jól érzékelhető a kapcsolat a világirodalom egyik legnagyobb alkotásával: az utazás Dante világába már a szobaválasztásnál elkezdődik.

Paradiso szállodai szoba közepén egy többnyire fehérrel díszített ággyal.​

A vendégek választhatnak, hogy a Pokolban vagy a Paradicsomban szeretnének inkább éjszakázni, így a szobájukba lépve vagy fekete ágyneművel és vörös bársonyfüggönyökkel, vagy egy kék részletekkel díszített, ragyogóan fehér oázissal találkoznak. Egyes dizájnelemeket, például a San Paolino szálloda éttermének étkészletét, Navone és csapata tervezte, kifejezetten a 25hours számára. Egyébként: a szálloda megnyitójára Dante Aligiheri halálának 700. évfordulóján került sor. Ennél nagyobb szigor már nem lehetséges.

Olyan tengeri, mint Hamburg

A szálloda előcsarnoka barna ülősarokkal és egy igazi Hapag-Lloyd hajókonténerrel díszített fallal.

A dolgok egészen másként működnek a hamburgi 25hours Hotel HafenCity szállodában. A messzeségbe vágyódás és az otthonosság érzései itt a szó legszorosabb értelmében szilárdan lehorgonyozzák a vendégeket, mert a sok tengeri elem kétségtelenül a Hanza-város jellegzetességei közé tartoznak. Az épület nem messze található a különböző látnivalóktól, mint például az Elbai Filharmónia, így tökéletes kiindulópont a város felfedezéséhez. A vendégek itt hangulatos „hálófülkékben“ térhetnek nyugovóra, miközben különféle tengerészek valós és olykor veszélyes történetei olvashatók a tapétákon. Tengerentúli szállításhoz használt konténerek és tengerész fonal teszik teljessé a tengeri koncepciót – az igazi kikötői érzet előre van programozva! Ezen kívül a vendégek vízre bocsáthatják saját palackpostájukat, vagy részesülhetnek a kulináris élvezetekben a házon belül található „heimat“ étteremben. Itt a német konyha klasszikusait szolgálják fel, az Északi-tengertől az Alpokig – a világra teljesen nyitottan. Egyszerűen tipikus Hamburg.

Különböző koncepciók, azonos értékek

Bepillantás egy szálloda éttermébe, a berendezés kék, a mennyezetről kolbászok és konyhai eszközök lógnak.

Van azonban néhány szempont, ami mégis összeköti a 25hours szállodákat: a meglepő szolgáltatás, a rendkívüli élmények, a tömegközlekedés közelsége, a sokoldalú gasztronómiai kínálat, valamint a részletek, a vendégek és a saját munkatársak szeretete. Ennek erősítésére a szállodacsoport létrehozta a „25hours people“-t – egy olyan munkáltatói márkát, amely a „Come as you are – légy olyan, amilyen, a tehetségeddel és a karaktereddel“ szlogen ígéretével becsüli meg alkalmazottai értékeit. A középpontban olyan témák állnak, mint a munkakultúra és az együttlét, de mindenekelőtt a szállodacsoport különböző személyiségei.

A San Paolino étterem üveges tetővel és sok zöld növénnyel.

Egy megfelelő weboldal és egy Instagram csatorna különleges módon teszi láthatóvá a vállalat mögött álló arcokat. Mert a „Minden menő városnak szüksége van egy 25hours szállodára“ szlogen víziója csak azoknak az embereknek köszönhetően válhat valóra, akik naponta ott végzik munkájukat.

Ez a cikk a „Welcome & Stay“ ügyfélmagazinunk része. Örömünkre szolgál, ha letölti a magazin digitális változatát.

Egyéni tanácsadásra van szüksége?

Szívesen megbeszéljük Önnel igényeit, és segítünk rájönni, hogyan profitálhatvállalkozása a Miele Professional megoldásaiból.