Attól még, hogy ismer egyet, még nem ismeri a többit
Mindíg a városhoz illik!
Az a tény, hogy a 25hours csoport minden szállodája másképp néz ki, valószínűleg az azoknak otthont adó városok sokszínűségének is köszönhető. Mert az egyes szállodák koncepciója pontosan az adott helyszínre van szabva – a külső megjelenéstől a szolgáltatásokig. Ez azt jelenti, hogy a vendég olykor nosztalgikus környezetben, máskor egy afrikai bazárban, vagy egy dzsungelben találja magát. „Az az alapötletünk, hogy egyedülálló úti célokat fejlesszünk, amelyeket a helyszín inspirál, és amelyek az őket körülvevő művészet, kultúra és történetek hatásait viselik magukon. Koncepcióink a dinamikán, a meglepetésen és egy adag kalandon alapulnak“ – olvasható a szálloda honlapján. Így aztán sok vendég számára egy 25hours szállodában tett látogatás nem csupán egy utazás egy új helyre, hanem egy utazás az időben, vagy új világokba. Annak érdekében, hogy a szobák és a helyiségek autentikus és személyes jelleget kapjanak, különböző tervezőket és belsőépítészeket is bevonnak. Ők a 25hours márkával együttműködve dolgozzák ki az egyedi koncepciókat, és minden szállodának személyes koncepciót álmodnak meg.
Olyan irodalmi mint Firenze
A 25hours Hotel Piazza San Paolino szálloda Paola Navone milánói építész és tervező kézjegyét viseli magán, akit Dante „Isteni színjátéka“ ihletett, és aki humoros módon értelmezte újra a költő művét. A szálloda Firenze, Dante szülővárosának szívében található. A szobák ráadásul egy egykori kolostorban találhatók, és így különleges történelmi bájt árasztanak magukból. Ezt a részt egy új melléképülettel egészítették ki, melyben további 104 vendégszoba kapott helyet. Az épületen belül sok helyen jól érzékelhető a kapcsolat a világirodalom egyik legnagyobb alkotásával: az utazás Dante világába már a szobaválasztásnál elkezdődik.
A vendégek választhatnak, hogy a Pokolban vagy a Paradicsomban szeretnének inkább éjszakázni, így a szobájukba lépve vagy fekete ágyneművel és vörös bársonyfüggönyökkel, vagy egy kék részletekkel díszített, ragyogóan fehér oázissal találkoznak. Egyes dizájnelemeket, például a San Paolino szálloda éttermének étkészletét, Navone és csapata tervezte, kifejezetten a 25hours számára. Egyébként: a szálloda megnyitójára Dante Aligiheri halálának 700. évfordulóján került sor. Ennél nagyobb szigor már nem lehetséges.
Olyan tengeri, mint Hamburg
A dolgok egészen másként működnek a hamburgi 25hours Hotel HafenCity szállodában. A messzeségbe vágyódás és az otthonosság érzései itt a szó legszorosabb értelmében szilárdan lehorgonyozzák a vendégeket, mert a sok tengeri elem kétségtelenül a Hanza-város jellegzetességei közé tartoznak. Az épület nem messze található a különböző látnivalóktól, mint például az Elbai Filharmónia, így tökéletes kiindulópont a város felfedezéséhez. A vendégek itt hangulatos „hálófülkékben“ térhetnek nyugovóra, miközben különféle tengerészek valós és olykor veszélyes történetei olvashatók a tapétákon. Tengerentúli szállításhoz használt konténerek és tengerész fonal teszik teljessé a tengeri koncepciót – az igazi kikötői érzet előre van programozva! Ezen kívül a vendégek vízre bocsáthatják saját palackpostájukat, vagy részesülhetnek a kulináris élvezetekben a házon belül található „heimat“ étteremben. Itt a német konyha klasszikusait szolgálják fel, az Északi-tengertől az Alpokig – a világra teljesen nyitottan. Egyszerűen tipikus Hamburg.
Különböző koncepciók, azonos értékek
Van azonban néhány szempont, ami mégis összeköti a 25hours szállodákat: a meglepő szolgáltatás, a rendkívüli élmények, a tömegközlekedés közelsége, a sokoldalú gasztronómiai kínálat, valamint a részletek, a vendégek és a saját munkatársak szeretete. Ennek erősítésére a szállodacsoport létrehozta a „25hours people“-t – egy olyan munkáltatói márkát, amely a „Come as you are – légy olyan, amilyen, a tehetségeddel és a karaktereddel“ szlogen ígéretével becsüli meg alkalmazottai értékeit. A középpontban olyan témák állnak, mint a munkakultúra és az együttlét, de mindenekelőtt a szállodacsoport különböző személyiségei.
Egy megfelelő weboldal és egy Instagram csatorna különleges módon teszi láthatóvá a vállalat mögött álló arcokat. Mert a „Minden menő városnak szüksége van egy 25hours szállodára“ szlogen víziója csak azoknak az embereknek köszönhetően válhat valóra, akik naponta ott végzik munkájukat.
Ez a cikk a „Welcome & Stay“ ügyfélmagazinunk része. Örömünkre szolgál, ha letölti a magazin digitális változatát.