Segítség ehhez:Remote service
Minden kategória / Remote service
- A RemoteUpdate ideje alatt használhatom a készüléket?
- Bekapcsolás után a készülék kéri a RemoteUpdate végrehajtását. Hogyan lehet kikapcsolni a RemoteUpdate-et?
- Elindítható a RemoteUpdate a Miele Appon keresztül?
- Hányszor lehet kiválasztani a később opciót a készülék kijelzőjén?
- Hogyan szerzek tudomást arról, hogy elérhető egy RemoteUpdate?
- Hol találok információkat a RemoteUpdate módosításokról?
- Meg lehet szakítani a RemoteUpdate folyamatot?
- Mennyi időt vesz igénybe a RemoteUpdate?
- Mi történik akkor, ha a RemoteUpdate folyamat közben áramkimaradás történik, vagy kikapcsolják a készüléket?
- Mi történik akkor, ha éppen fut egy program a készüléken?
- Távoli frissítésre (RemoteUpdate) képes készüléket vásároltam. Hogyan és mikor kaphatok RemoteUpdate-et?
- Végrehajtható a RemoteUpdate hálózatba kapcsolás/Wi-Fi-kapcsolat nélkül?
- Visszaállítható a készülék a RemoteUpdate-et megelőző szoftververzióra, ha az eszköz a frissítés után nem felel meg az elvárásaimnak?
Kapcsolatfelvételi űrlap
Írja le problémáját a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. A Miele Ügyfélszolgálat a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kapcsolatfelvételi űrlaphoz